Magamról:
1984-ben végeztem a Budapesti Műszaki Egyetem Közlekedésmérnöki Karán,a Járműgépész szakon.
Az elkövetkező években a mezőgazdasági és a közúti járműgyártás , egyedi berendezések, tervezése,gyártása a meghatározója a napi munkámnak.
Az 1990-es évek elején az elektromos hajtású járművek fejlesztése és sorozatgyártásának felügyelete volt a fő feladatom. A kétszemélyes Puli E és az ötszemélyes Pinguin 8 Tavria kb 1.000 példánya került a svájci, olasz, osztrák és német utakra, sok amai napi is fut.
Számos , egyedi igények szerinti elektromos hajtásúvá történő átalakítást végeztünk, így Daihatsu, Piaggio kisteherautókét, vagy a Skoda művek számára a Favorit E prototipusok elkészítését. Először használtuk a Delco Remy akkumulátorgyár Ca bázisú vontató akkumulátorait elektromos autóban.
1993 ban egyedi , teljesen hőhídmentes hűtőfelépítményeket fejlesztettünk ki és gyártottunk megrendelőin számára. Az elsők között készítettünk mozgó elárusító és sör pavilonokat, főleg német rendelésre.
1994-től at Alfa Autóház(ak) tulajdonosaként és ügyvezetőjeként számos autómárka és motorkerékpár márkakereskedését láttuk el Hódnezővásárhelyen és Szegeden ( Opel, Daewoo-Chevrolet, Nissan, Honda , Daihatsu, Piaggio, Dacia, Aleko, Aro, ZAZ Tavria ) .